Hyundai Genesis Forum banner

Vote Now August 2012 ROTM

  • kgmdawg84

    Votes: 53 22.7%
  • Rev_Zamboni

    Votes: 111 47.6%
  • Rizor-Epb

    Votes: 36 15.5%
  • [email protected]

    Votes: 11 4.7%
  • Terrance32

    Votes: 22 9.4%
Status
Not open for further replies.
21 - 40 of 66 Posts

·
-------------------------
Joined
·
1,795 Posts
Thanks mang! :D



Sorry Johnny!!! I had to join the DarkCyde :rofl:


*in Vader voice*
You have betrayed me brother!!!! :rofl:

But so be be. It has become very clear that my shiny chrome door handle covers are no match for a three hundred and thirty eight horse power turbo charged six cylinder Genesis Coupe, LOL.







I concede to your imminent victory Rev_Zamboni. Well done sir,.. well done.

 

·
Premium Member
Joined
·
4,727 Posts
Discussion Starter #22
Rev I am watching you

:shock:
 

·
3.5L TT but wrong body
Joined
·
12,003 Posts
Rev I am watching you

:shock:
The man says hes been working like a dog and didn't read the rules. Something about turning tricks 12 hours a day...
 

·
Premium Member
Joined
·
4,727 Posts
Discussion Starter #24
I know how that crap feels so draining and still keeps a nice looking Turbo V6. Man is a champ in my book lol
 

·
Registered
Joined
·
299 Posts
Damn some tough choices this month
 

·
DeeGeeCee Basterd!!!
Joined
·
1,603 Posts
Tough competition this month. :gc-drool1:
Agreed!!! I'm still deciding on who to vote for lol

My Boosted brethren: let's rep our fellow snail packin kin folk and vote Zamboni or nikko! ;)
Thanks again H!

Sorry Johnny!!! I had to join the DarkCyde :rofl:
Always room for more on the Darkcyde!...plus we have cookies

Thanks mang! :D







*in Vader voice*
You have betrayed me brother!!!! :rofl:

But so be be. It has become very clear that my shiny chrome door handle covers are no match for a three hundred and thirty eight horse power turbo charged six cylinder Genesis Coupe, LOL.







I concede to your imminent victory Rev_Zamboni. Well done sir,.. well done.

Rizor! Never underestimate the power of the chrome door handle!:)
Star Wars and Citizen Kane references...this man gets a bonus vote!

Rev I am watching you

:shock:
The man says hes been working like a dog and didn't read the rules. Something about turning tricks 12 hours a day...
No, it was 12 tricks a day H...very taxing

I know how that crap feels so draining and still keeps a nice looking Turbo V6. Man is a champ in my book lol
Thanks Chad!
Some times i catch myself applying paste wax to the reactor at work and stuff uranium in my coupe at home...its crazy
 

·
Premium Member
Joined
·
4,727 Posts
Discussion Starter #29
Morning check in...... Rev you have someone gaining on you better hope you have some more 3.8T lovers out there. This month is really crazy on the competition you guys are bringing!!
 

·
Car Whore
Joined
·
1,469 Posts
lol i wouldnt consider it gaining

more like hes a stock gen coupe, and im a scion frs
 

·
Registered
Joined
·
7,839 Posts
yea i know i need better photos after i entered i actually did a show n they took some sweet pics lol next month i ll post legit shots bc my car should be finished at that time
 

·
Premium Member
Joined
·
4,727 Posts
Discussion Starter #34
Let's go people have to be more votes out there!!!!
 

·
2012 3.8 Track ZF-6-SPD
Joined
·
2,925 Posts
Not sure if I should vote for Revs epic turbo or Rizors sweet looking ride and loud exhaust? Can I vote for both?
 

·
Registered
Joined
·
115 Posts
man...tough choice this month hah
 

·
Premium Member
Joined
·
4,727 Posts
Discussion Starter #40
Lets go people!!!
 
21 - 40 of 66 Posts
Status
Not open for further replies.
Top