Hyundai Genesis Forum banner

Complete 2.0 en 3.8 PDF Shop Handleidingen

236K views 256 replies 174 participants last post by  Rovin' Canuck  
#1 · (Edited by Moderator)
#88 ·
verrekte gaaf.

Bedankt man!:D:D

#12 ·
Erg leuk. Heeft iemand dit voor de 3.8? Ik probeer me aan te melden voor hmaservice.com, maar er zijn HTML-problemen die voorkomen dat het op mijn computer werkt...

#15 ·
Dit is goed spul. Zo goed dat het een sticky verdient. Zeer gewaardeerd!

#16 ·
Oké, het is me gelukt om een account aan te maken bij hmaservice.com (MOEST Internet Explorer gebruiken en ik zit op een Mac, dus ik vond een pc om me aan te melden), ingelogd en de Genesis 3.8 shop manual in PDF-vorm gekregen.

Ik heb elk hoofdstuk als PDF opgeslagen - ik heb elke sectie niet zo netjes in een eigen PDF gesplitst als cowcow.

Ik heb het gezipt en het is ongeveer 81 MB! Ik heb geen plek om dat voor iedereen toegankelijk te maken, dus wil iemand wat webruimte hiervoor aanbieden? Qwaszx Misschien?

--Geoff

#17 ·
Ok, het is me gelukt om een account te krijgen bij hmaservice.com (MOEST Internet Explorer gebruiken en ik zit op een Mac, dus ik vond een pc om me aan te melden), ingelogd en de Genesis 3.8 shop manual in PDF-vorm gekregen.

Ik heb elk hoofdstuk als een PDF opgeslagen - ik heb elke sectie niet zo netjes in zijn eigen PDF gescheiden als cowcow.

Ik heb het gezipt en het is ongeveer 81 MB! Ik heb geen plek om dat voor iedereen toegankelijk te maken, dus wil iemand wat webruimte hiervoor aanbieden? Qwaszx Misschien?

--Geoff
Probeer dit. Print elke sectie opnieuw naar pdf en de grootte wordt drastisch verminderd.

#18 ·
Bedankt cowcow, dat is wat ik deed. Elk hoofdstuk had het printerpictogram ernaast (16 hoofdstukken voor de 3.8-motor) en ik heb het gewoon naar PDF geprint. Sommige secties (brandstofsysteem) zijn 1200+ pagina's!!!

#21 ·
--Geoff

#22 · (Edited)
Oh ja. Er staat een afdrukpictogram naast elk hoofdstuk, maar ik wilde liever dat elke subsectie dat ook had, dus ik heb elke subsectie afgedrukt en gecombineerd. (Het duurde eeuwen... Ik heb het wel op mijn werk gedaan:D)

Ik heb ook de threadtitel veranderd en als je de link naar de 3.8 shop manual post, zal ik de eerste post bewerken zodat deze makkelijker te vinden is.

EDIT: Het lijkt erop dat ik de threadtitel niet kan veranderen. Als een moderator het kan veranderen in "2.0t/3.8 Shop Manual PDF" of me kan vertellen hoe ik het kan veranderen, zou dat geweldig zijn.

#23 ·
Ahhh op het WERK! Mooie zet. Ik vroeg me af of je het echt sectie per sectie deed, want ja, dat ZOU EEUWIG DUREN!

Nogmaals bedankt aan iedereen die heeft geholpen op deze thread. De informatie in dat werkplaatshandboek is geweldig!
--Geoff

#25 ·
Gast, bedankt, dit gaat enorm helpen.