Hyundai Genesis Forum banner
21 - 40 of 257 Posts
--Geoff

Discussion starter · #22 · (Edited)
Oh ja. Er staat een afdrukpictogram naast elk hoofdstuk, maar ik wilde liever dat elke subsectie dat ook had, dus ik heb elke subsectie afgedrukt en gecombineerd. (Het duurde eeuwen... Ik heb het wel op mijn werk gedaan:D)

Ik heb ook de threadtitel veranderd en als je de link naar de 3.8 shop manual post, zal ik de eerste post bewerken zodat deze makkelijker te vinden is.

EDIT: Het lijkt erop dat ik de threadtitel niet kan veranderen. Als een moderator het kan veranderen in "2.0t/3.8 Shop Manual PDF" of me kan vertellen hoe ik het kan veranderen, zou dat geweldig zijn.

Ahhh op het WERK! Mooie zet. Ik vroeg me af of je het echt sectie per sectie deed, want ja, dat ZOU EEUWIG DUREN!

Nogmaals bedankt aan iedereen die heeft geholpen op deze thread. De informatie in dat werkplaatshandboek is geweldig!
--Geoff

Gast, bedankt, dit gaat enorm helpen.

Titel gewijzigd. Bedankt jongens

Wauw, geweldige informatie! Bedankt!

Hella lief, bedankt man! Alles zit erin!

Zo handig om dat altijd op mijn telefoon opgeslagen te hebben voor snelle referentie.

Hartelijk bedankt!

Bedankt! Dit is geweldig!

Te oordelen naar de lengte... zal ik deze niet afdrukken/binden bij Kinkos, zoals ik deed voor de S14 FSM toen ik haar had.

21 - 40 of 257 Posts