Hyundai Genesis Forum banner

Jak niezawodny

2 reading
21K views 22 replies 14 participants last post by  Jofo67  
#1 ·
Cześć wszystkim, szukam Genesis coupe V6 do kupienia. Niedawno sprzedałem swoje 2.0t i szukam modelu V6, ale mam problem.

Trochę się boję, czytając posty o niezawodności, jak silniki V6 mają tendencję do "wybuchania". Jak często to się zdarza? Czy to dotyczy wszystkich wersji? Czy kupno bk1 w porównaniu do bk2 ma na to wpływ?

Chcę kupić V6 z przebiegiem poniżej 50 tys. km i sprzedać go krótko po 120 tys. km, ale słyszę nawet, jak wybuchają wcześniej...

Dzięki za pomoc 🙏
 
#2 ·
Kto słyszy, że wybuchają przy tak niskim przebiegu... znacznie poniżej gwarancji? Na tym forum jest co najmniej jedna osoba i wierzę, że kilka, które mają ponad 200 tysięcy mil na silniku 3.8. Ten silnik jest nadal używany w niektórych modelach. Silniki zwykle wybuchają z powodu złej konserwacji i traktowania. Mój BK1 2.0T miał 134 tysiące mil, kiedy wymieniłem samochód i nadal działał jak nowy.
 
  • Like
Reactions: lvdukerider
#3 ·
Kto słyszy, że pękają przy tak niskim przebiegu... znacznie poniżej gwarancji? Na tym forum jest co najmniej jedna osoba i wierzę, że kilka, które mają ponad 200 000 mil na swoim silniku 3.8. Silnik ten jest nadal używany w niektórych modelach. Silniki zwykle pękają z powodu złej konserwacji i traktowania. Mój BK1 2.0T miał 134 000 mil, kiedy wymieniłem samochód i nadal działał jak nowy.
Silnik 2.0t to dobry, niezawodny silnik, to 3.8 mnie martwi. Termin brązowy silnik odnosi się zwykle do obróconych panewek korbowodów. Przynajmniej dla grup Genesis.
 
#4 ·
Słyszałem o kilku obróconych panewkach, ale ogólnie rzecz biorąc, nie sądzę, żeby było to powszechne. Może się mylę. Inni mogą się wypowiedzieć.
 
#6 ·
Myślę, że problem polega na tym, że jest to samochód zorientowany na osiągi. Ludzie, którzy je kupują, generalnie jeżdżą nimi ciężej niż przeciętnie i czasami modyfikują je, aby uzyskać większą moc niż pierwotnie zamierzono. Moim zdaniem 3.8 BK1 lub BK2 jest co najmniej tak samo niezawodny, a prawdopodobnie bardziej niż przeciętny, ale jeśli jest używany ciężko i/lub zmodyfikowany poza jego pierwotnym przeznaczeniem i konstrukcją, czasami zawodzi jak wszystko inne w takich samych okolicznościach. Ponieważ używany jest jedyną opcją, sztuczką jest znalezienie takiego, który nie był nadużywany lub mocno zmodyfikowany. Udanych łowów. 👍
 
#7 ·
Przejechałem 187 tys. mil moim '13 3.8. Oryginalny silnik, skrzynia biegów i zawieszenie. Jeździ solidnie na co dzień, widzi czerwone pole i dobrze się bawi. Robię odpowiednią konserwację i sprawdzam olej religijnie (mimo że nic nie traci) i był to dla mnie niezwykle niezawodny pojazd. Wycofam ją z codziennego użytku w nadchodzącym roku i do tego czasu będzie miała ponad 200 tys. mil. Zdecydowanie dostałem świetny stosunek jakości do ceny i nie żałuję.
 
#8 ·
Przejechałem 187 tys. mil moim '13 3.8. Silnik, skrzynia biegów i zawieszenie OE. Jest solidnie eksploatowany na co dzień, widzi czerwone światło i dobrze się bawi. Robię odpowiednią konserwację i skrupulatnie sprawdzam olej (mimo że go nie traci) i był to dla mnie niezwykle niezawodny pojazd. W nadchodzącym roku wycofam ją z codziennego użytku i do tego czasu będzie miała ponad 200 tys. mil. Zdecydowanie dostałem świetny stosunek jakości do ceny i nie żałuję.
Jakie masz wykończenie? Czy jest to manualna czy automatyczna skrzynia biegów?
 
#12 ·
Mam tylko około 73 000 na moim 2011 3.8 Track (6-biegowa manualna). Zero problemów z silnikiem (z wyjątkiem grzechotania łańcucha rozrządu przy niektórych rozruchach. Dealer nigdy tego nie naprawiał i powiedział mi, że to nie problem. Zostawiłem samochód, ale już nie jeżdżę do tego dealera.

Czasami jeżdżę ostro. Używam oleju Mobil 1, filtrów oleju Hyundai i zmieniam je co 6000 mil.
 
#13 · (Edited)
Cześć wszystkim, szukam Genesis coupe V6 do kupienia. Niedawno sprzedałem swoje 2.0t i szukam modelu V6, ale mam problem.

Trochę się boję, ponieważ czytam posty o niezawodności na temat tego, jak silniki V6 mają tendencję do "wybuchania". Jak często to się zdarza? Czy zdarza się to we wszystkich wersjach? Czy kupno bk1 w porównaniu do bk2 ma na to wpływ?

Chcę kupić V6 z przebiegiem poniżej 50 tys. km i sprzedać go krótko po 120 tys. km, ale słyszę nawet, jak wybuchają wcześniej...

Dzięki za pomoc 🙏
Kupiłem '13 3.8 GT z automatyczną skrzynią biegów; nowy od Hyundaia. Znam tylko podstawowe informacje dotyczące silników Hyundaia, ale w większości wydają się niezawodne. W rzeczywistości kupiłem Genesis GV70 z 2022 roku ze względu na osiągi i niezawodność coupe. W każdym razie moja żona jeździ coupe, trzymamy go w garażu i regularnie przeprowadzamy konserwację. Wymieniłem hamulce, opony, amortyzatory, kolumny resorów, filtry, płyn AT i oczywiście olej. Muszę przyznać, że nie wymieniłem świec zapłonowych, ponieważ cholernie trudno się do nich dostać, więc prawdopodobnie zleci to mojemu mechanikowi lub dealerowi. W każdym razie moja żona jeździ nim i ma około 92 tys. mil. Żadnych problemów ani awarii. Jestem pod wrażeniem jego niezawodności i prędkości samochodu. To szybki samochód

Powinienem dodać, że nie jestem tak bardzo pod wrażeniem jego wykończenia wnętrza. Siedzenia się zużywają, pękają, a plastikowe elementy wykończeniowe w całym samochodzie odbarwiają się. Rozważam kupno jej nowego samochodu, ale na razie utknęła z 2013 rokiem, ale jej się podoba 👍
 
#18 ·
Model Track z 2012 roku. Kupiłem go w 2012 roku z przebiegiem 10 tys. mil. Ma teraz 86 tys. mil. To mój codzienny kierowca. Jak dotąd żadnych rozczarowań. Robię konserwację zgodnie z instrukcją. Żadnych problemów. Chciałbym, żeby wnętrze było nieco bardziej luksusowe. Poza tym to był świetny zakup i mnóstwo frajdy z jazdy.
 
#20 ·
Image
Gratulacje z okazji GenCoupe! Oto zdjęcie mojego. Trochę ponad 200 tys. w moim Tracku z 2012 roku. Wciąż działa świetnie, ale wygląda na to, że muszę wymienić przełącznik świateł przeciwmgielnych plus drobne prace kosmetyczne, które są na liście rzeczy do zrobienia na długi weekend. Uwielbiam ten samochód, ale nie jestem pewien, co mogę zrobić, aby przejechać kolejne 100 tys. km lub więcej, jednocześnie zwiększając moc. Chciałbym uzyskać co najmniej 450 KM na kołach, ale nie wiem, jak dobrze poradzi sobie z dużą mocą przy dużym przebiegu, ale wyobrażam sobie, że wysokiej jakości ulepszenia to właśnie to, plus przebieg pochodził z 3-godzinnej codziennej podróży do pracy przez prawie 10 lat... Trochę utknąłem na tym, jak lub jaką drogę powinienem obrać. Powodzenia z twoim.
 
#21 ·
Mam 2010 3.8 Grand Touring (data produkcji 2009) z przebiegiem 58000 mil. Nadal jeździ świetnie i jest radością z jazdy.

Jedyne rzeczy, które zawiodły, to pompa hamulcowa, amortyzator maski i skóra jest trochę cienka z małym pęknięciem na siedzeniu pasażera.
Ma też problem z ściąganiem kierownicy w prawo i nieszczelnymi tylnymi światłami/bagażnikiem.

W ostatnim czasie miałem jeden pełny przegląd, poza tym robiłem tylko wymiany oleju i opon. Nawet klocki hamulcowe są oryginalne.

Rozważałbym kupno nowszego samochodu, gdyby ten nie jeździł tak dobrze i gdyby istniało coś zbliżonego do Genesis Coupe.